Запрацювала «гаряча лінія» тернопільської мерії

Отримати відповідь на важливі запитання відтепер можна за номером (067) 009-1540.

22.07.2021 07:35   Джерело: TeNews
Опубліковано : Оксана Горобець

Що відбулося?

Відтепер за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40 можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.

Головне. Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру – це ще один спосіб оперативного реагування на запити громадян і створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

Читайте також

Отримати консультацію ветеринара чи юриста зможуть власники тварин та зоозахисники за телефоном гарячої лінії
«Ternopil. Rada4you»: тернополяни зможуть слідкувати за роботою депутатів
«Настає момент коли треба відійти»: тернопільський керівник «Громадської позиції» йде у відставку

Цитата. “Міська рада має бути якісною сервісною службою для тернополян, коли люди максимально швидко отримують потрібну допомогу без зайвої бюрократії. З цією метою ми щороку впроваджуємо електронні сервіси. Проводимо навчання і тренінги, щоб люди мали більше можливостей, а перепон ставало менше. Call-центр — це ще один спосіб комунікації самоврядування з тернополянами. Сподіваюся, що він покращить діалог і допоможе швидше вирішувати нагальні питання”, - Зазначив Сергій Надал.

  • Варто знати:
  • Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя городян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
  • Зокрема у Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста самостійно пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє шкільний громадський бюджет, у формуванні беруть учні шкіл.
  • Тернопіль став першим в Україні, де запрацював єдиний електронний квиток для громадського транспорту, що спрощує розрахунки під час пересування містом.
  • Більше року працює сіті-бот “Назар”, сервіс котрий дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і закінчуючи можливістю отримати інформацію про діяльність місцевого депутата.
  • Нещодавно сервіс поповнився новою послугою, яка дозволяє отримати усю інформацію про оформлення персоніфікованого електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» та перевірити баланс карти.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: TeNews