Чи люблять тернополяни сміятись?

14.03.2019 22:43   Джерело: TeNews
Опубліковано : Юлія Сиротюк

На українському медіа ринку досить популярними стали гумористичні телевізійні ток-шоу, хоча на регіональному рівні таких телепередач майже немає. Ми вирішили дізнатись, чи люблять тернополяни сміятись завдяки телебаченню і чи потрібен такий медіапродукт  на каналах Тернополя. 

Серед опитаних 112 респондентів  віком від 14 до 55 років близько 85% людей люблять інколи переглядати гумористичні ток-шоу, майже 10 % тільки їх і переглядає, і 5%  не дивляться, бо не цікаво. 

На запитання, скільки гумористичних ток-шоу ви знаєте, то думки розділились майже на половину: 50%  знає більше ніж 5 передач, 47% - близько 3, і лише 3% не знає жодної.

Але коли респондентам було запропоновано назвати ці ток-шоу, то більшість із них не можуть розрізнити гумористичні програми від розважальних. Проте, з улюблених називають:  17% шоу «Ліга сміху», 12%  «Вечірній квартал», і майже 8%  - Вар’яти шоу. Одиниці вказали Розсміши коміка, Дизель шоу, Comedy club, Мама хохотала.

Погляди опитаних на 81% зійшлись у відповіді, що такі телепрограми лише для розваг та відпочинку, 15% вважає, що перегляд гумористичних ток-шоу лише  для гаяння часу, і лише 4% говорять, що такі програми інформативні та цікаві. 

З найцікавіших та найсмішніших у висвітлені тем 63% надають перевагу буденним ситуаціям та історіям із життя, 21,5% - сімейним стосункам, майже 9% люблять жарти про політику, і близько 6% цікавить гумор про культуру та освіту.  

Щодо ролі ведучого у гумористичних ток-шоу, то 57% вважає, що має бути смішно усе в комплексі, ведучий у тому числі, 32,5% каже, що ведучий створює весь настрій, він головний, і близько 10% говорять, що роль ведучого немає ніякого значення, головне наповнення програми. 

Ми також поцікавились, чи помічають телеглядачі рекламу. 54%  вважає, що реклами дуже багато, 32% каже, що рідко, можна терпіти, і 14% активно говорять про приховану рекламу в передачах. 

Але загалом, опитані підтверджують думку, що розважальні ток-шоу потрібні на медіа ринку України: 49%  хоче більшого розвитку, 41, 5% думають, що кількості передач достатньо, і майже 9% відповіли нейтрально.

І одноголосно на 100%  тернополяни зійшлись у відповіді, що не знають гумористичних телепередач на регіональних медіа і це питання однозначно потребує розгляду і розвитку. «Добре, що є КВН при університетах, є Тернопільська Ліга Сміху, але час робити з цього медійний продукт. Бо тернополяни люблять жарти. І я теж», написав анонім у коментарях опитування. 

(Опитування проводилось серед користувачів соціальних мереж Facebook та Instagram через google – форми)

null

Юлія Сиротюк


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу [email protected] Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: TeNews   137