Дідусь із реклами пива приїхав у Тернопіль на відкриття фірмового магазину

07.09.2018 18:13   Джерело: ТМЦ.ІНФО
Опубліковано : Новини Тернопілля

Той, хто бачив рекламний відеоролик тернопільської пивоварні, мабуть, запам’ятав колоритного дідуся у капелюсі. Звати його Ігор Гриценко. Сам він із селища Івано-Франкове, що неподалік Львова. Однак керівництво пивоварні саме йому доручило у перший день осені перерізати стрічку під час відкриття нового фірмового магазину у Тернополі. Чоловік розповідає, що знайшли його для зйомок у відеоролику у соціальних мережах, - пише ТМЦ.ІНФО.

Ігор Гриценко, знявся у рекламному відеоролику:

Я – садівник. А на сторінці моєї жінки у Фейсбуці є моя фотографія. Я у капелюсі, у такому ж образі. Я там персики рекламую, грушки, вишні – усе те, що я вирощую. І, очевидно, хтось помітив ту фотографію. Хтось комусь переказав – і подзвонили мені. Спитали, чи можна. Я кажу – можна.

Читайте також

У Тернополі «Опілля» відкрило найбільший в Україні магазин власної продукції

Що таке бути актором, Ігор Гриценко знає не з переказів. Його дочка працює актрисою у Львівському театрі імені Заньковецької. Щоправда, її батькові не довелося входити у якусь певну роль – пана Ігоря попросили зіграти самого себе.

Ігор Гриценко, знявся у рекламному відеоролику:

Проходить десь до місяця часу, дзвонять мені: “Ви будете зніматися, приїжджайте”. Я дав згоду, і мене привезли аж на Тернопільщину. Я навіть не знав, що на Тернопільщині такі водоспади, такі мости! Яка наша країна багата! Я так і потрапив у ту рекламу”.

А відтепер Ігор Гриценко зображений на величезному муралі, яким прикрасили фасад нового фірмового магазину.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу [email protected] Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: ТМЦ.ІНФО   2986