На Тернопільщині 5-річна дитина отруїлася сиропом від кашлю

19.02.2021 18:13   Джерело: Номер один
Опубліковано : Новини Тернопілля

Районна бригада швидкої допомоги виїжджала на допомогу у м. Ланівці, де 5-річний малюк прийняв сироп від кашлю у великій кількості.

– Дитині стало погано через те, що вона випила велику дозу сиропу від кашлю «Лазолван». Близько 100 мл. ліків потрапило до організму дитини. Маленького пацієнта шпиталізовано до районної лікарні м. Ланівці, щоби певний час він був під наглядом лікарів. Видимих ознак отруєння у дитини немає, але стан хлопчика варто контролювати, – розповідає генеральний директор центру екстреної медичної допомоги Михайло Джус.

Матір викликала швидку, як тільки помітила, що дитина випила дитячий сироп.

На даний час стан хлопчика стабільний.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: Номер один