Випадок неввічливого відношення перевізників до пасажирів-пільговиків на Тернопіллі

09.02.2021 23:13   Джерело: TeNews
Опубліковано : Віктор Аверкієв

Такий випадок стався 7 лютого 2021 року на Тернопільській міжміській автостанції по відношенню до неповнолітньої дівчини з Теребовлі, яка в касі придбала пільговий квиток на рейс Тернопіль – Топорівці, приватний бус перевізника із Снятина.

Нині по всій Україні та й в Тернопільській області всі ЗМІ, в тому числі й Інтернетні, переповнені інформацією про зневажливе ставлення водіїв міських, міжміських та інших автоперевізників до пасажирів. І це дуже прикро костантувати, адже безкультурність та низька мораль стають поступово нормою в нашому суспільстві. Зрозуміло, винні у цьому насамперед власники чи держслужбовці автоперевезень через неконтрольований набір робітників на шоферські посади. Але й населення також винне, а саме в незнанні своїх прав та обов’язків, через байдужість.

null

Та все за чергою. Неповнолітня дівчина 15 років поверталася з Тернополя додому в Теребовлю із міжміської обласної автостанції та придбала пільговий квиток в касі автовокзалу, вона використала для цього, як і багато разів раніше, мамине посвідчення(див. фото квитка). Крім того, дівчина мала айді карту і додаток. Юнка спокійно заходить в автобус, адже місце її вказане на квитку та пред’являє останній водієві. І що? І все, спокій дівчини скінчився. Водій відразу сказав, що не бере пільговиків та наказав зійти. А що дівчина? А та знервувалася, всіляко доказувала свою правоту. Проте на неї ніхто не звертав уваги, а водій вів свого далі, щоб вона доплачувала кошти до повної вартості, тим самим піддаючи сумніву й всю роботу працівників каси автостанції. В тому розпачі дівчина подзвонила до своєї мами і та порадила їй сфотографувати номер автобуса та квиток(див. фото). Сама ж мама звернулася згодом спершу до власника автоперевезень, потім жінка зателефонувала на гарячу лінію автобусних перевезень і там її уважно вислухала та запевнили, що її скарга буде в найкоротші терміни розглянута(номер телефону див. нижче). До того додали, що таких звернень від пасажирів у них вже є купа. Мама дівчини говорила, що не діло ж у вартості квитка, вся справа у відношенні водіїв до людей, до того ж – до неповнолітньої дівчини.

Під час того процесу всі пасажири в салоні автобуса мовчали, мов в роти води понабирали, та зирили на боки відведеними байдужими поглядами. Тепер мама їх запитує: «А якби з вашими дітьми так, ви б також мовчали? А якби той водій висадив мою дитину посеред поля чи в лісі в мороз і заметіль? Щоб тоді було? Люди, схаменіться! Не будьте черствими до чужої біди, бо невідомо, що вас кожного чекає завтра…»

До цього всього слід додати наступне. Подібні випадки масово трапляються у всій сфері обслуговування, наприклад, в магазинах і т.п. Можливо суспільству настав час подумати, щоб створити якісь курси по підвищенню кваліфікації перед прийняттям на роботу у  всіх галузях сфери обслуговування – де б навчали культурі, ввічливості та толерантності.

Надаємо фото, де перераховано, що необхідно робити, коли вас ображають на транспорті. До того слід додати: не бійтесь фотографувати та знімати на відео, ці докази ще кращі, ніж свідки, або принаймні рівноцінні, в громадських місцях все це дозволено робити кожній людині. Також слід знати, що, коли водій ставить під сумнів ваш придбаний в касі квиток, необхідно йому відповісти - нехай те з’ясовує в касі, або на шляховому своєму листі, де у відповідній графі зазначено на підставі чого придбаний даний квиток.

Номер гарячої лінії автоперевезень (безкоштовно з будь якого типу телефону): 15 – 45.

Віктор Аверкієв

 


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: TeNews