Андрій Мазепа: «Розвивати велоінфраструктуру та популяризувати екотранспорт у місті – це важливо»

Опубліковано:
4 Жовтня, 2020

Тернопіль потребує змін та розвитку, а місцевий депутат має стати саме тим містком між громадою і владою, який сприятиме реалізації запитів виборців у вирішенні актуальних проблем міста.

Впроваджувати зміни потрібно негайно і робити це повинні люди-практики. Я вже більше 18-ти років займається підприємницькою діяльностю у Тернополі, беру активну участь у громадському житті Тернополя і чітко бачу недопрацювання, які треба вирішити.

Наше місто має бути привабливим, як для туристів, так і для молоді, яка хоче тут працювати, творити, розвиватись та жити. Тут, а не шукати «щастя» за кордоном. Люди, що бували в Європі, звикли бачити зручну міську інфраструктуру. У Тернополі з цим виникають проблеми. До прикладу, часто автівки залишають на тротуарах, оскільки більше місць для цього немає. Щороку машин у місті стає все більше, проблема парковок стає все глобальнішою. До слова, погоджуючи будівництво нового будинку, міська влада має зобов’язати будівельника – забезпечити кожну квартиру паркомісцем. Аналогічно – з торгово-офісними комплексами.

Не треба «видумувати велосипед», ми переймемо найкращий досвід сусідів. У Львові зараз впроваджують єдиний абонемент на прокат електросамоката, велосипеда та проїзд трамваєм і тролейбусом. З вересня біля шкіл Києва доступні 485 велопарковок. Загалом же за літо встановили 678 велопарковок біля закладів культури, освіти, охорони здоров’я, об’єктів транспортної інфраструктури, у парках та скверах.

Розбудовуючи міську інфраструктуру дуже важливо, окрім водіїв, не забувати про велосипедистів, батьків з дитячими колясками, людей з обмеженими можливостями і пішоходів. Це і проблема пандусів і безбар’єрності на вулицях, які вирішити – абсолютно реально.

З кожним роком стає все більше свідомих громадян, які пересідають на екотранспорт. Це не лише комфортно, але й корисно для здоров’я і екології міста.

У зв’язку із пандемією коронавірусу, коли не працював громадський транспорт, багато тернополян пересіли на велосипеди. Тернопіль – компактне місто і на двоколісному транспорті  його можна об’їхати без проблем, не стояти в заторах, не витрачати гроші на бензин, ослуговування автомобіля…  Проте, велоінфрастуктура у нас мало розвинена і зосереджена, преважно у центральній частині міста. Тим часом, як у інших мікрорайонах потрібно маневрувати між тротуарами та водіями, а на тротуарі вже сам велосипедист несе небезпеку.

Насамперед треба промоніторити, використовуючи дані мобільних операторів, найбільші потоки людей, які рухаються містом. Тоді об’єднати веломаршрутом спальні райони міста з Центром, влаштувати велопарковки  і створити на зупинках громадського транспорту прокатні стоянки велосипедів. Це поширено у країнах Європи, де велосипед є альтернативою іншому транспорту. Також варто зайнятися промоцією велотранспорту, організувати цікаві акції та конкурси, розробити туристичний веломаршрут містом. 

Крок за кроком потрібно змінювати Тернопіть і робити його комфортним для життя, сучасним та європейським містом.

Андрій Мазепа, кандидат в депутати до Тернопільської міської ради від партії ВО «Батьківщина» (очолює  виборчий округ №5 (Мікрорайони: «Аляска», «Тинда», вулиці: Київська, 15 квітня, Братів Бойчуків)

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #батьківщина, #кандидат, #мазепа, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #тернопіль, #тернопільські новини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця
20:11, 18 Квітня, 2024

“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця

Блоги

ТОП новини тернопільщини: