3 роки після захисту кандидатської. Що зроблено, – Тарас Демкура

Опубліковано:
1 Липня, 2020

30 червня 2017 року, рівно 3 роки тому, в Тернопільському Національному економічному університеті (ТНЕУ) тернопільський підприємець, меценат Тарас Демкура захистив кандидатську дисертацію на тему «Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу» на основі власного 24-річного досвіду та історії глобальних компаній рекомендаційного маркетингу. Це перша праця в Україні та країнах пострадянського простору, у якій системно, з наукової точки зору, досліджено теоретико-методологічні та прикладні засади маркетингових комунікацій компаній рекомендаційного маркетингу, надані рекомендації для внесення змін до Закону України «Про торгівлю» та запровадження терміну «рекомендаційний маркетинг», розроблено модульно-імітаційну модель формування компаній прямого продажу, визначено напрямки вдосконалення їх комунікативної діяльності. Також здійснено аналіз діяльності компанії та сформовано програму комунікативних заходів щодо підтримки та розвитку компаній рекомендаційного маркетингу органами влади в Україні та окреслено напрями вдосконалення маркетингової комунікативної діяльності.

Спеціалізована вчена рада у складі понад 21 професора, доктора наук зі всієї України одноголосно підтвердила актуальність теми прямого продажу сьогодні та значний потенціал індустрії рекомендаційного маркетингу, як одного із трендів часу.

«Особливо вдячний ректору ТНЕУ Андрію Крисоватому, а також моєму науковому керівнику, доктору економічних наук, професору Олені Сохацькій за можливість захистити кандидатську дисертацію та високу оцінку перспективності сфери рекомендаційного бізнесу.

Для мене отримання ступеня «кандидата економічних наук» — це не тільки результат та підсумок 24-річного досвіду у бізнесі прямого продажу, а й, в першу чергу, чудова нагода поєднання науки та практики. Це стало свого роду новою щаблиною в житті! За два роки вийшло чотири колективні монографії в провідних ВУЗах України, прочитано більше 60-ти лекцій для студентів різних ВУЗів та організовано бізнес-курс молодіжного підприємництва «MESH» в навчальних закладах», — розповів Тарас Демкура.

null

У часи кризи індустрія прямого продажу показала себе, як антикризова модель бізнесу, активно розвивається і масштабується, саме тому потребує ще більшого вивчення та впровадження в усі сфери економіки,оскільки кожен може започаткувати свою власну справу, не потребуючи великих інвестицій, що дасть значне збільшення представників малого та середнього бізнесу. Також, багато компаній лінійного бізнесу активно розпочинають використовувати програми лояльності та залучення споживачів до активної співпраці на принципах Dropshiping. Сьогодні більше мільйона зареєстрованих партнерів в України в компаніях рекомендаційного маркетингу.

«Запрошую усіх підприємців, представників освітніх закладів, громадських та владних структур активно впроваджувати інновацій та закликаю підприємців інвестувати свій час в молоде покоління в рамках бізнес-курсу «MESH». Тільки так ми зможемо виховати нову бізнес-еліту, соціально відповідальних громадян та підняти економіку нашої країни», — наголосив підприємець.  

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #Демкура, #кандидатська, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #тернопіль, #тернопільські новини, #ТНЕУ
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна
Статті
Інтерв'ю
“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця
20:11, 18 Квітня, 2024

“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця

Блоги
Найбільше читають: