«Опілля» підтримало відзначення Дня міста Тернополя

Опубліковано:
4 Вересня, 2019

Тернопільська пивоварня “Опілля” виступила спонсором Дня міста, а також подарувала городянам та гостям міста цікаву фотозону.

Протягом минулого тижня у Тернополі відбулися одразу кілька святкувань. Адже святкування Дня міста накладається одразу на кілька знакових подій. Зокрема завершується етап кубку водно-моторного спорту, проходить гастрономічний фестиваль “Пікнік у Тернополі”, відбуваються різноманітні виставки та святкові дійства.

Зокрема на вулицях міста можна було побачити багатьох історичних персонажів, причетних до історії закладення та життя Тернополя у минулому. Проводилися різноманітні конкурси.

Безперечно, що день народження рідного міста не могло оминути і найбільше підприємство — пивоварня “Опілля”.

Як зазначив директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка, компанія зацікавлена у розвитку туристичного потенціалу, котрий будується на основі цікавих подій. Однією з таких цікавинок стала інсталяція від “Опілля”

– Ми з радістю долучаємося до суспільно-значимих подій. Це частина створення бренду Тернополя, який у свою чергу притягує враження, людей, інвестиції. “Опілля” зацікавлене у розвитку туристичного потенціалу нашого краю. У нас є кілька цікавих проектів, котрі роблять відомішим наше місто і наш край загалом. До кожного свята ми намагаємося дарувати і цікаві фотозони. Адже люди привозять з собою враження і фото. Тож ми намагаємося працювати у цьому напрямі, – зазначив Володимир Гомівка.

Варто зауважити, що “Опілля” належить до одного з найбільших меценатів у Тернополі. Зокрема підприємство підтримувало Кубок України з пожежно-прикладного спорту. Фестиваль гончарів, змагання рибалок. Загалом підтримка культурно-просвітницьких акцій та спорту належить до одного з головних напрямків соціальної діяльності “Опілля”.

Крім того “Опілля” належить до найбільших платників податків у Тернополі, сплачуючи більше 100 млн грн податків щорічно до зведеного бюджету. Наприкінці травня цього року спільно з місцевою владою “Опілля” запустило масштабний проект з популяризації замків Тернопільщини.

Однією з фішок компанії стало створення цікавих фотоатракцій. Зокрема минулого року у серпні підприємство прикрасило будівлю нового фірмового магазину величним муралом, на якому зображено стиглий ячмінь, що є основою для виробництва натурального пива. У зображенні пізнається головний герой промокампанії “Опілля”, у рисах якого, за задумом тернопільських пивоварів, уособлюється традиційний прихильник справи українського пивоваріння, що живе у гармонії з природою та творить чесний натуральний продукт. Картина помітна за кілька десятків метрів і вже стала популярним місцем, де фотографуються містяни та гості Тернополя. Цього ж року інсталяція “Опілля” була кілька днів місцем для створення цікавих фотографій, яке відвідало кілька тисяч туристів.

null

 

null

 

null

 

null

 

null

 

null

 

null

Тарас Тернопільський

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #день місто, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #опілля, #тернопіль, #тернопільські новини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна
Статті
Інтерв'ю
“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця
20:11, 18 Квітня, 2024

“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця

Блоги
Найбільше читають: