Знайдемо вирішення в непростих ситуаціях

11.06.2019 12:13   Джерело: TeNews
Опубліковано : Зоряна Замкова

Фонд соціального страхування України - одна з найбільш важливих соціальних інституцій, яка щомісяця виплачує понад 2 млрд гривень страхових виплат людям, які за певних обставин потребують фінансової підтримки. Це допомога по тимчасовій втраті працездатності, допомога по вагітності та пологах, виплати потерпілим на виробництві та інші виплати, які Фонд гарантує всім працюючим у разі настання страхового випадку.

Невиконання у 2018 році в державі плану надходження єдиного внеску та зростання витрат на матеріальне забезпечення у зв’язку із збільшенням середньомісячної заробітної плати, призвели до подовження стандартних строків перерахування Фондом коштів. Зазначимо, частка ЄСВ, що спрямовується на реалізацію гарантій у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, складає 99,6% доходів Фонду. Тому склалася ситуація, коли фінансові допомоги громадянам виділяють із затримками.

Усі ми добре знаємо, скільки вартують ліки і як складно буває належно лікувати захворювання, не маючи грошей. Якби все залежало від бажання працівників Фонду – кожен із тих, хто очікує на необхідні кошти, отримав би їх, як і раніше – вчасно та в повному обсязі. Бувають випадки, коли стан хворого – надважкий, лікування довготривале. Скажімо, в онкологічних хворих, при складних хірургічних втручаннях. Такі випадки потребують першочергового фінансування. Тому важливо, аби працівники Фонду про них знали, адже йдеться про життя людини.

Щодня працівники відділень у районах опікуються потерпілими на виробництві, інвалідами праці, застрахованими особами, які тимчасово втратили працездатність. І щодня, особливо в районах та місті Тернополі, спілкуються з цими категоріями громадян.

І щоб цей зворотній зв’язок з громадянами став ще більш дієвим, в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області діє «Гаряча телефонна лінія», на яку можна звертатися у різних випадках. На телефон (0352) 52-72-21 спеціалісти приймають звернення, на які надають кваліфіковані відповіді, роз’яснення та терміново вирішують питання згідно чинного законодавства.

Стабільність Фонду соціального страхування України великою мірою залежить від раціонального використання його коштів. Саме тому контроль за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, попередження фальсифікації цих документів є пріоритетним напрямом роботи управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області.

Так чи інакше, усі звернення громадян у різні найвищі інстанції розглядаються і вирішуються безпосередньо в області. Тому, щоб зекономити час та зусилля, варто звертатися безпосередньо у відділення за місцем проживання, управління виконавчої дирекції Фонду в області чи на Гарячу телефонну лінію управління. Нагадаю телефон для звернень (0352) 52-72-21. Працівники Фонду не просто проконсультують, нададуть роз’яснення, знайдуть вирішення в різних непростих ситуаціях, а й надалі робитимуть все можливе, аби залишатись гарантом державної підтримки, стабільності для підопічних Фонду, а для роботодавців – дієвим партнером.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: TeNews  



Загрузка...