Проект «Життя в стилі ЕСО» створив спільноту соціально відповідальних споживачів

10.04.2019 18:13   Джерело: TeNews
Опубліковано : Новини Тернопілля

Засновник проекту «Життя в стилі ЕСО», віце-президент Міжнародної торгової палати Тарас Демкура зазначає, що світ змінюється блискавично, і простежити за потребами та побажаннями цільової аудиторії буває досить важко. Але тільки це допоможе залишатися на «гребні хвилі» та пожинати плоди успіху!

«Вчора натрапив на цікаві роздуми маркетолога Forbes.com Джона Хола, де автор книги «Top of mind» розповідає про тренди 2019 року, які будуть максимально популярними в маркетингу. В книзі йдеться про можливості використання контенту для поглиблення свого впливу та залучення нової аудиторії.

null

Автор говорить, що інформація, якою ми годуємо нашу свідомість, в кінцевому підсумку впливає на наші думки, рішення і судження – від стратегічних до звичайних», - поділився своїми міркуваннями Тарас Володимирович.

Бізнесмен і громадський діяч радить звернути увагу в статті Джона Хола «Marketing Automation Trends To Pay Attention To For 2019» на таке:

1. МАКСИМАЛЬНА ДОВІРА ЗНАЙОМИМ І ДРУЗЯМ, А НЕ СТОРОННІЙ РЕКЛАМІ.

Люди перестають довіряти рекламі, точніше від неї просто втомилися.

Дослідження Nielsen 2015 р. показало чотири дієві джерела реклами для споживача: рекомендації знайомих і друзів, сайти відомих брендів, просвітницькі статті та огляди.

До речі, у 2019 році приблизно 30% онлайн-покупців будуть використовувати блокування надокучливої реклами.

Саме тому грошовий потік доцільно перенаправити на розвиток контент-маркетингу, реклами в експертів думок, партнерські відносини. Тобто реклама повинна показувати реальну цінність для аудиторії. Споживач хоче отримати вигоду та інше йому вже не цікаво.

2. КРЕАТИВНІСТЬ ДОПОМОЖЕ ВИДІЛИТИ ВАШ ПРОДУКТ СЕРЕД МІЛЬЙОНА СХОЖИХ.

У статті було наведено цікавий приклад: «Нещодавно я натрапив на компанію, яка використовувала програмне забезпечення для отримання фізичної адреси та відправляла їм друковані журнали з брошурами для замовлень».

В еру масштабного розвитку цифрових технологій компанія повернула своїх клієнтів в минуле. Це мало колосальний успіх. Автор не пропагує повертатися до друкованого маркетингу, але закликає розглянути альтернативні види взаємодії з аудиторією, які ще не знайшли конкуренти.

3. РОЗРОБКА КОНТЕНТУ — СПРАВА ВСІХ ВІДДІЛІВ КОМПАНІЇ.

Не варто зациклюватися тільки на відділах маркетингу і піару. Дозвольте породжувати контент і іншим відділам, дайте свободу в спілкуванні з рекламниками.

Таким чином реально підвищити кваліфікацію співробітників і знизити витрати в цілому.

4. ДУЖЕ ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, ЯК КЛІЄНТОВІ ЗРУЧНІШЕ З ВАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ.

Споживач прагне зручного для себе спілкування. Важливо чітко розуміти, як і де потрібно спілкуватися з клієнтами.

Маркетологам важливо розуміти комунікаційні переваги аудиторії. Тоді жодного потенційного покупця не буде втрачено.

У статті акцентується увага на те, що ми та особливо наші діти живемо пліч-о-пліч зі смарт-технікою і голосовими повідомленнями та пошуком. Продавцям потрібно перенаправити канали спілкування з клієнтами на максимально цікаві для них.

5. ОСОБИСТИЙ КОНТАКТ З АУДИТОРІЄЮ СТОЇТЬ ВИЩЕ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ПРОДАЖУ.

Ми намагаємося максимально автоматизувати всі процеси виробництва та збуту продукції. Але клієнтові потрібна турбота і можливість поспілкуватися з живою людиною.

Навіть при максимальній автоматизації та масштабуванні маркетингових комунікацій, не варто нехтувати особистим спілкуванням з клієнтами: дзвінки, нагадування про себе в месенджерах, візити, якщо це доречно.

Як на мене, Джон Хол висловив 5 дієвих тенденцій, які варто запровадити в маркетинговий план для досягнення успіху у 2019 році!

«Мене особисто надихає проект «Життя в стилі ЕСО», який направлений на те, щоб створити спільноту соціально відповідальних споживачів, домогосподарств та підприємств, яким не байдуже майбутнє збереження довкілля як в нашій країні,так і в світі в цілому. І саме особиста рекомендація та особиста відповідальність, як говорить Джон Хол, відіграють тут ключову роль», - підсумував Тарас Демкура.

Долучайтеся до еко-спільноти www.iameco.com.ua !


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.
Джерело: TeNews  



Загрузка...