Шанувальники численних телевізійних шоу, в яких ведучі перевіряють готелі, ресторани чи магазини, тепер самі можуть стати «народними ревізорами», більш того – отримати за таку роботу гроші. З відповідною пропозицією виступила мережа продовольчих маркетів «АТБ», яка наразі має 954 магазини у 247 населених пунктах країни. «Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля у цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – пояснила позицію компанії Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі вартості даного товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються на всі товари, які реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.
Перегляньте також:
- Масштабна пожежа у Тернополі знищила супермаркет: поліція з’ясовує причини
- Фільтри краси в TikTok більше не доступні для молоді до 18 років

Погодьтеся, ідея напрочуд цікава, особливо враховуючи те, що до магазинів мережі по всій країні щоденно ходять на закупи понад 3,5 мільйона українців. Чому ж не скористатися такою потужною силою та експертним потенціалом кожного з нас? Адже ми всі є споживачами та можемо вважатися «фахівцями з роботи магазинів». Наскільки ж реально отримати гроші? Самі співробітники «АТБ» кажуть про досить примарні шанси, адже тут діє потужна система контролю якості товарів. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, принципи роботи мережі не дозволяють неякісним продуктам потрапляти на полиці даних магазинів. За це відповідають десятки людей, що працюють у внутрішній службі перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. Прямо з полиць співробітники у певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – всі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.

Питаннями контролю займаються не тільки фахівці «АТБ». З літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). Йдеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки.
Звісно, будь-яка система може мати власні невеличкі вади. Тому шанс перемогти у програмі «Гарантія свіжості» все ж лишається. Гайда всі у «народні ревізори»!