У Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулося засідання «Клубу Бізнес-Подій» на тему «Що таке бренд: точка зору психолога». Учасниками були усі бажаючі безробітні громадяни.

Провідний фахівець з профорієнтації Аліна Грицаєнко виступала спікером та презентувала своє бачення цієї теми.

«Бренди навколо нас – це подія, країна, місто, особистість. Купуючи їх, людина отримує не тільки товар, а й відчуття, емоції, переживання. Формування бренду – процес, до якого залучені професіонали, а також існують спеціальні брендбуки, де прописана вся інформація про бренд», – зазначила Аліна Грицаєнко.

Побудова персонального бренду це кропітка робота, яка займає чимало часу і починати усе треба з персонального аудиту. І як його зробити – спробував кожен бажаючий, що був присутній на засіданні.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #бізнес-клуб, #бренд, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #тернопіль, #тернопільські новини, #центр зайнятості
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця
20:11, 18 Квітня, 2024

“Це те місце, де я повинен бути”: історія бізнесмена, який переїхав з Гонконгу до Кременця

Блоги

ТОП новини тернопільщини: