Тернопільські педіатри виписують дітям небезпечні ліки?

26.09.2016 21:43   Опубліковано : Олег Жак
Джерело: Терен

Фото з мережі Інтернет

В осінній період випадки простудних та запальних захворювань стають частішими, проте лікарі продовжують виписувати пацієнтам медикаменти, які не варто приймати дітям, молодшим 18 років, - пише "Терен".

 

    Американська академія педіатрії закликає батьків і лікарів припинити давати дітям до 18 років препарати, які мають кодеїн. Він міститься як у сиропах від кашлю, так і у знеболювальних, пише The Huffington Post. Попередньо американські дослідники провели дослідження, результати яких показали, що вживання кодеїну пов’язане з рідкісною, проте такою небезпечною реакцією дихання у дітей.

 

    Про побічні ефекти та наслідки кодеїну повідомило Управління продовольства і медикаментів США (FDA) :

  • 64 випадки погіршення дихання ;
  • 24 випадки смерті від кодеїну;
  • 21 летальний випадок із 24 трапився з дітьми до 12 років.

   

Не зважаючи на таку статистику педіатри продовжують призначати небезпечні ліки для лікування захворювань дихальних шляхів. Кодеїн може бути небезпечним навіть для дорослих. Медики застерігають пацієнтів, розповідаючи правду про препарат:

 

"Доволі ефективним засобом для придушення кашлю є препарат наркотичної дії – кодеїн, який так часто виписують дітям. Щоправда через побічні ефекти від цього препарату ще більше закладає вуха та з’являється надмірна дратівливість. Ліки від кашлю для дітей, що містять кодеїн можна розпізнати за часткою «Ц».


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до наших груп і сторінок у ВКонтакті і Фейсбук.
Джерело: Терен   638
Loading...