Восени минулого року в Україні почали масово звільнятись та виходити на пенсію судді. Очевидно, такі рішення були прийняті через впровадження судової реформи. Щоби не декларувати статки, а також отримати соціальні виплати та пенсії й не проходити переатестацію, суддям простіше звільнитись. Бо в разі не проходження «екзамену» за законом, втрачається право на суддівську пенсію, – пише БезТабу.
У вересні 2016 заяву про звільнення написали близько сотні суддів. Серед них була і суддя Господарського суду Тернопільської області Бурда Надія Миколаївна. Однак на початку грудня вона відкликала свою заяву на звільнення у відставку. Можна тільки здогадуватись, що саме за такий короткий термін так кардинально змінило рішення Надії Миколаївни.
Перегляньте також:
- ДТП на Чортківщині: водійка не впоралась із керуванням і в’їхала у скульптуру
- Родини загиблих Героїв зібралися на молитву у «Зарваниці»
26 грудня 2016 року відбулось засідання Вищої ради юстиції, на якому прийнято рішення про звільнення частини суддів у зв’язку з поданням заяви про відставку. Решту, як і Надія Миколаївна змінили своє рішення, або ж ВРЮ відклала розгляд їхніх заяв.
Напевне пані суддя порахувала, що їй буде вигідніше продовжити проводити «судочинство». А тут ще й така справа підвернулась, як то кажуть, гріх не скористатись, повідомляють активісти тернопільського осередку ВО «Автомайдан».
В листопаді 2016 року, Господарський суд Тернопільської області розглядав позов компанії «Луцькавтодор-Сервіс», яка у 2012 році займалася ремонтом дороги М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече на ділянці об’їзду міста Кременець.
Будівельна компанія вимагала 23 млн грн. за ремонт дороги, який Служба автомобільних доріг у Тернопільській області відмовилась приймати через низьку якість та численні порушення технологій. Також підрядник забажав 12 мільйонів за невчасну виплату.
У зв’язку з відсутністю альтернативи, Служба автомобільних доріг підписала у 2012 році договір з підрядною організацією «Луцькавтодор-Сервіс». Втім, коли роботи були завершені, стало зрозуміло – приймати такий ремонт буде злочином. Акти про прийом-передачу об’єкту реконструкції не підписували.
Міжремонтні строки на такого роду роботи становлять 6-8 років. Однак, на «відремонтованій» ділянці дорожнє покриття почало руйнуватись вже через декілька місяців.
Судові розгляди тягнуться більше року. За цей час відбулась незалежна експертиза «відремонтованої» ділянки дороги, де у висновку тільки підтвердились значні недопрацювання підрядника.
Однак Господарський суд Тернопільської області, а саме суддя Бурда Надія Миколаївна повністю задовільняє позов. Тепер майже 32 мільйони гривень з Держбюджету доведеться віддати за відверто неякісний ремонт об’їзної Кременця. Чому суд не взяв до уваги висновки експертизи невідомо, хоча…